שיווק באינטרנט

כלים של גוגל – חובה לכל מי שעוסק באינטרנט

שיווק באינטרנטאם אתה עובד כמשווק ומתכנת באינטרנט, יש מספר כלים חשובים מאוד שפשוט אי אפשר לעבוד בלעדיהם ואסקור אותם כאן. כל הכלים המצויינים כאן הו כלים חינמיים.

גוגל אנליטיקס

התקנה פשוטה של קוד אצלכם באתר תאפשר לכם לקבל את כל המידע שאתם צריכים על המשתמשים באתר ויותר מכך. דבר נחמד שאפשר לעשות שם זה ליצור פילטרים ופרופילים ואז אפשר לנתח גם חלקים מהאתר. כלי מצויין וחובה.

כלי מילות המפתח של גוגל (keywords-tool)

הכלי שמאפשר לנו לבדוק נפחי חיפוש ובעצם להתחיל את חקר מילות המפתח עבור האתר / קמפיין שלנו.

התראות גוגל (google alerts)

אם אנחנו רוצים לדעת מתי גוגל קורא את הדף שזה עתה העליתם לרשת, רוצים לעקוב אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים בנישה שלכם – הוסיפו  התראות עם מילות המפתח שלכם ותוכלולקבל ישירות לאי מייל שלכם את הדפים שאונדקסו.

גוגל מוניטור (google free monitor)

הכלי מאפשר לכם למצוא את מיקום האתר שאתם מקדמים, באילו מילים ובאילו דפים. כלי חובה וחזק מאוד. חובה.

מנהל האתרים של גוגל (google webmaster)

מאפשר דווח לגוגל על דפים חדשים, לראות עוד הרבה נתונים על האתר כגול מיקומים של תוצאות חיפוש, הגשת מפת אתר ועוד. חובה.

גוגל אדסנס (google adsense)

תוכנית השותפים של גוגל שמאפשרת לכל אחד בעצם לשים מודעות של גוגל אצלו באתר ולהרוויח מזה כסף. בנוסף ולא פחות חשוב – מאפשרת ניתוח של המודעות ומלבד הרווחים, נותנת נתונים על אחוזי ההקלקות, ההמרות וכולי.

מאת

דרור מגל

דרור מגל מייסד איי ווב ומומחה לשיווק באינטרנט, יזם אינטרנט סדרתי, הקים עד היום מעל 100 אתרי אינטרנט עבורו ועבור לקוחות עסקיים, פיתח בעצמו מערכות תומכות רבות כגון מערכות ניהול תוכן, מערכות ניהול לקוחות ועוד ועוסק בתחום השיווק באינטרנט על כל גווניו מעל 10 שנים. קרא עוד